6 תשובות
לאיזה שנת שירות את מתמיינת?
שואל השאלה:
הוא דווקא עוד ממש סבבה ביחס לאחרים
אנונימית
אני גם מנסה לחוות רימון יש להם טופס רוצחח
שואל השאלה:
להרבה
השאלה הזאת היא לטופס הרשמה של הצופים בשביל חווה ואדם
אני מנסה גם לחוות רימון, דרך לוטן והתקמ אבל עדיין לא עשיתי אדם מילוא אז אני עוד לא יודעת בדיוק למה
אנונימית
שואל השאלה:
ובהצלחה לך!
אנונימית
תודהה גם לך
אמאלה ומה יש באחרים כי בחוות רימון זה קיצוני