התחברות
הרשמה
בחיל האוויר בטכני המדי ב' הם גם בצבע בז' או שהם בצבע ירוק?
7 בנובמבר 2024, 10:44
חיילים
גיוס
טכני
טירונות
חיילות
3 תשובות
המדי ב ירוק
אני במערך אז את מוזמנת לשאול אותי הכל
M
Maya.st
בז'
ס
סלאח
מדי ב בכל צהל הם ירוקים
מ
מתוקית ❤
באותו הנושא:
כדאי להיות להיות בטכני חיל האוויר? כל מישהי שניה אני שומעת שהיא בטכני חיל האוויר ונשמע ממש אחלה לנסות לבקש?
מישהו שנמצא בטכני בחיל האוויר?
לתפקיד בטכני בחיל האוויר חייב מיונים?
כאלו שהיו בטכני בחיל האוויר ויודעים להגיד איך שם
מישהו פה משרת או שירת בטכני בחיל האוויר?
להיות בטכני אלקטרוניקה בחיל האוויר נחשב טוב או די דפיקה כזה?
למה המדי א של החיל הירוק שונים משל חיל האוויר והים?
יש תפקיד חובשת בטכני בחיל האוויר?
מה אתם חושבים על לשרת בטכני בחיל האוויר ?
אני הנדסאי חשמל וכרגע נמצא בחיל האוויר בטכני איך אני יכול לעשות הכל כדי לעבור לקרבי?
מי שמשרת בחיל האוויר ועשה את הטירונות והקורס בטכני, הייתם חוזרים לטכני לכל השירות?