תשובה אחת
בבגרות?
27% e
26% f
27% g
20% cobe
e,g,cobe מורכבים מציון בחינה (70%) ומציון הגשה (30%).
f זה לגמרי פנימי.
אם זה לא מבחן של ספרות אנגלית הציון הזה בקושי ישפיע. הוא ייכנס לך למגן של e כנראה, אבל בדרך כלל מורים מפרגנים אם מראים שיפור. אם בשאר המבחנים ובעיקר במתכונות תקבל ציון טוב אין סיבה שיורידו לך ציון הגשה בגלל זה, בעיקר כשזה 88 ולא 40 או משהו כזה.
אם התכוונת לתעודה זה תלוי במורה אבל התעודה לא משנה כלום.
27% e
26% f
27% g
20% cobe
e,g,cobe מורכבים מציון בחינה (70%) ומציון הגשה (30%).
f זה לגמרי פנימי.
אם זה לא מבחן של ספרות אנגלית הציון הזה בקושי ישפיע. הוא ייכנס לך למגן של e כנראה, אבל בדרך כלל מורים מפרגנים אם מראים שיפור. אם בשאר המבחנים ובעיקר במתכונות תקבל ציון טוב אין סיבה שיורידו לך ציון הגשה בגלל זה, בעיקר כשזה 88 ולא 40 או משהו כזה.
אם התכוונת לתעודה זה תלוי במורה אבל התעודה לא משנה כלום.
באותו הנושא: