התחברות
הרשמה
איך משלמים על קנס של רב קו
6 בנובמבר 2024, 09:09
תחבורה ציבורית
דו"ח
תשובה אחת
מתקשרים אליהם ומשלמים באשראי.
T
The Original
באותו הנושא:
חרדים לא משלמים אותה כמות מיסים כמו השאר, ומקבלים יותר כספים מהמדינה, חלקם מהמיסים שהשאר משלמים.
אתם משלמים על הפלאפון שלכם או שההורים משלמים?
אתם משלמים על עצמכם כמו הבגדים, יציאות או שההורים משלמים?
מה הקטע אני עובד משלמים לי מינמום ואפילו על הפסקות לא משלמים
ההורים שלכם משלמים לכם על הטסט או שאתם משלמים?
כמה הייתם משלמים או אם בכלל הייתם משלמים על מדריך דיגיטלי לחדכ
הנהגי אוטובוס מודעים לזה שכשאנחנו אומרים שאני שאנחנו משלמים האפליקציה אנחנו לא משלמים?
כמה קנס משלמים אם לא משלמים באוטובוס עירוני ?
כשאתם משלמים למונית ספיישל אז אתם משלמים בהתחלה, באמצע או בסוף?
במספרה קודם משלמים או קודם מסתפרים ואז משלמים ?
בשביל לגשת לתיאוריה משלמים פעם אחת ואז זה חופשי כל פעם או שזה כל פעם משלמים?