13 תשובות
ateez ו xdinary heroes כל השירים שלהם טובים
כרגע cherish של אייליט
זה משתנה כל הזמן חח
אבל בימים האחרונים
lo$er=lo❤er של txt
אבל בימים האחרונים
lo$er=lo❤er של txt
כרגע felling nice של אקסדינארי הירוז
run to you של סבנטין
new של yves (מהלהקה loona)
זה משתנה אבל בינתיים cherish של אייליט
כול הזמן משתנה אבל עכשיו זה insted של אקסדינארי הירוז
y si fuera ella - jonghyun
one shot - b.a.p
think of dawn - ghost9
אין אחד
one shot - b.a.p
think of dawn - ghost9
אין אחד
שואל השאלה:
^
בחירות ממש טובות
^
בחירות ממש טובות
נכון לעכשיו save me של xdinari heroes
שואל השאלה:
^ואני לא ידעתי שיש אנשים באתר שמכירים אותם לול, קצת חבל שזה האלבום היחיד שלהם (אבל באותו הזמן יש בזה charm כלשהו), אני גם אוהב את הלהקות שנוצרו מחברי הלהקה אחרי שהם התפרקו
^ואני לא ידעתי שיש אנשים באתר שמכירים אותם לול, קצת חבל שזה האלבום היחיד שלהם (אבל באותו הזמן יש בזה charm כלשהו), אני גם אוהב את הלהקות שנוצרו מחברי הלהקה אחרי שהם התפרקו
^יא תודהה
לא ידעתי שיש פה אנשים שמקשיבים ל co-ed school
מדהים
לא ידעתי שיש פה אנשים שמקשיבים ל co-ed school
מדהים