13 תשובות
כרגע felling nice של אקסדינארי הירוז
run to you של סבנטין
ateez ו xdinary heroes כל השירים שלהם טובים
זה משתנה כל הזמן חח
אבל בימים האחרונים
lo$er=lo❤er של txt
כרגע cherish של אייליט
זה משתנה אבל בינתיים cherish של אייליט
כול הזמן משתנה אבל עכשיו זה insted של אקסדינארי הירוז
שואל השאלה:
^
בחירות ממש טובות
new של yves (מהלהקה loona)
שואל השאלה:
^ואני לא ידעתי שיש אנשים באתר שמכירים אותם לול, קצת חבל שזה האלבום היחיד שלהם (אבל באותו הזמן יש בזה charm כלשהו), אני גם אוהב את הלהקות שנוצרו מחברי הלהקה אחרי שהם התפרקו
y si fuera ella - jonghyun
one shot - b.a.p
think of dawn - ghost9
אין אחד
^יא תודהה
לא ידעתי שיש פה אנשים שמקשיבים ל co-ed school
מדהים
נכון לעכשיו save me של xdinari heroes