5 תשובות
לי כאב
בקטנה
זה יותר מפחיד מאשר כואב
זה יותר מפחיד מאשר כואב
אפשר לבקש שישימו גז צחוק לפני, זה יעזור (אין לי ניסיון לגבי סתימות, אבל די בטוח שאפשר גם בסתימות לבקש)
יש תחושת דקירה קלה בזמן ההזרקה, אבל אחר כך המקום מורדם ואין כאב בזמן הטיפול.
שואל השאלה:
זה יותר כואב מחיסון לדעתכם?
זה יותר כואב מחיסון לדעתכם?
באותו הנושא: