9 תשובות
כן מן הסתם
כן ברור
כן, אפשר להתאהב במישהו בלי זוגיות, אבל לרוב אם רוצים להמשיך את הקשר למשהו רציני ויותר מזה אז כדאי לנסות להתחיל להיות בזוגיות איתו
שואל השאלה:
אנחנו לא יכולים להיות ביחד
אנחנו לא יכולים להיות ביחד
אנונימית
למה אתם לא יכולים להיות ביחד? כל אחד בוחר מה שהוא חושב שהכי נכון עבורו, אז אם את הכי חזק מרגישה שאוהבת אותו והוא אותך אז לא אמורה להיות בעיה שיתיהיו ביחד
שואל השאלה:
הוא היה בסטוץ עם החברה הכי טובה שלי
אקס של חברה טובה שלי
לא פנוי רגשית
יש עוד אלף סיבות
הוא היה בסטוץ עם החברה הכי טובה שלי
אקס של חברה טובה שלי
לא פנוי רגשית
יש עוד אלף סיבות
אנונימית
בסדר , מה שאת מחליטה , הכי חשוב שתיהיי שלמה עם בחירותייך שאחר כך לא תצטערי .
כן
גם את מכירה אותו שבוע את יכולה להתאהב
גם את מכירה אותו שבוע את יכולה להתאהב
ברור
באותו הנושא: