6 תשובות
הייתי שם פעם אחת והאמת שהיה ממש כיף
פשוט אם זה עם שולחנות אוכל שאת זה את יכולה לדעת לפני אז תגיעי כמעט שעה לפני שמתחיל כדי שתתפסי מקום קרוב
האמת שהייתי שם, והמקום לא כלכך גרוע. אחלה של מקום.
אבל האוכל והשתייה יכולים להיות יקרים שמה
שואל השאלה:
^^ זהו שזה אולם לא מסומן אז אני לא יכולה לדעת לפני
אז זה לגמרי לבוא לתפוס מקום מוקדם
שואל השאלה:
3 שעות לפני זה יותר מדי? גם לפי מה שהבנתי זה נפתח ב21:30 אבל ההופעה מתחילה ב21:30
שואל השאלה:
ושורה ראשונה היא רק לנכים או שגם פשוטי העם יכולים לשבת בה?