8 תשובות
מכיוון שבארצות הברית יש חלק גדול שהוא פשוט מטומטם
אז אני מאמין שכן
קמאלה מנצחת 100%
כנראה זה דעה חלוקה יש אנשים שרוצים מישהי לנשיאות וכאלה שלא רוצים לזוז מזה שגבר יהיה נשיא
כן. יש מלא שוביניסטים בארה"ב. גם נתקלתי בסרטון של איזה כומר שאומר שצריך להצביע טראמפ כי קמלה היא אישה, ואז הוא אמר משהו בסגנון של "אם גבר מצביע לאישה הוא הופך להיות נחות כמו אישה בעצמו".
"ממש לא אלא ההפך"
יש מלא ליברלים באמריקה שממש יעדיםו אישה על פני גבר"
ליברלים לא מעדיפים אישה על פני גבר. לא אכפת להם ממגדר. עובדה שהם הצביעו לביידן.
קונסרבטיבים, לעומת זאת, כן אכפת להם ממגדר. הם יעדיפו גבר על פני אישה. הם לא יצביעו לאישה וחושבים שהן לא אמורות להיות בממשלה. לא לחרטט.
יש מלא ליברלים באמריקה שממש יעדיםו אישה על פני גבר כראש ממשלה
חלק מהאנשים בטוח חושבים ככה
ממש לא אלא ההפך