עד כמה זה נוראי אם נעלי ההליכה שלי במסע הישראלי יהיו אולסטאר ?
אין לי נעלי ספורט, גג גג גג אני יכולה לבקש מחברה להביא לי את הואנס שלי (ואנס גבוהות) אבל אני לא יודעת אם יש הבדל.. כיאלו פשוט אולסטאר מרגיש לי קצת נעל רכה מידי כזה ? אבל היא יותר נוחה מהואנס.. אבל הואנס מרגיש שאשכרה ישרוד יותר. תגידו לי אם אולסטאר (גבוהות) זה סבבה או לטרטר חברה