11 תשובות
ברור
אז של מה ? של החתול שאין לי
אני בלי תמונה אבל אם הייתי עם אז כנראה שכן
או תמונת מראה
או תמונת מראה
רק אם זו תמונה יפה
מן הסתם
כן
of course
היה לי אבל הורדתי עד שאני אצטלם מחדש עדכני ויותר יפה
כבר אין לי אינסטגרם אבל מתי שהיה לי אני אישית לא, כי החשבון שלי היה פרטי ומה ההיגיון בחשבון פרטי עם תמונה שלי
לא
תמונת מראה
תמונת מראה
תמונת מראה פנים לצד לבוש יפה שאהבת
לבת פנים לטלפון
לבת פנים לטלפון
באותו הנושא: