7 תשובות
כן
שואל השאלה:
את גם מרגישה ככה?
את גם מרגישה ככה?
אנונימי
כל רגש שאתה מרגיש זה לגיטימי
אבל אני ממליצה לך להיות עם ביטחון עצמי ולהרגיש בנוח
אבל אני ממליצה לך להיות עם ביטחון עצמי ולהרגיש בנוח
כן אני גם מרגישה ככה לצערי
זה מרגיש כאילו הם באים למחוץ אותי
זה מרגיש כאילו הם באים למחוץ אותי
הגיוני אתה חסר ביטחון בגלל הגובה שלך אבל אתה צריך לשים לב לדברים טובים אחרים שיש בך ואני בטוחה שיש המון.
שואל השאלה:
^^מה הגובה שלך?
^^מה הגובה שלך?
אנונימי
158
באותו הנושא: