4 תשובות
עזבי אותך סתם יקר תקני חיקוי מאורבניקה
אין לך למה, זה בערך נעלי בית יקרות ממש אם יש גשם הלך עליך
תקשיבי סליחה אבל זה אחד הלא שווים את לא יכולה להרטיב את זה וגם זה רותח רצח אז הכל חורף טובה זה לא כי כל הקטע שאת יכולה ללכת בחוץ כשעוד קצת רטוב אבל זה יהרס
טרמינל איקס, פקטורי 54.
באותו הנושא: