7 תשובות
אמיתי חוץ מהחלק של הפ ע
היי
4ני איתך
את יכולה לדבר איתי
זה בקטע לימודי?
בת כמה את? מה קרה לך בחיים שאת מרגישה שאת לא מצליחה כלום
Xta
מה זה פע?
שואל השאלה:
^^^^זה לא רק בקטע לימודי זה בכול דבר אני לא מצליחה כבר באמת כלום
^^^אני לא יכולה ללכת לאנשי מקצוע
^^16 ומלא קרה
אנונימית
יקרה
שינוי לא מחייב צעדים גדולים . את יכולה להתחיל בצעדים קטנים . תעשי כל פעם משהו קטן שעושה לך טוב .
ויתכן שזה ישפר את מצב רוחך וירחיב את ליבך . הצעד הראשון שעשית זה שפתחת כאן והצגת את בעיותייך . זה הרבה .
לגבי הלימודים אולי עדיין לא הכל אבוד . לא כדאי להרים ידיים וממש כדאי לערב את המחנכת או היועצת או מורה אחר משמעותי יתכן והם יסייעו לך לשפר את הסטטוס הלימודי שלך . פ"ע זו אף פעם איננה דרך לפתרון , זו בקשת עזרה .
אז למה שלא תחפשי עזרה מקצועית ? זה לא בהכרח יעלה כסף . יש דרכים נוספות כמו דרך הרשות . מוקד הרווחה 118 לדוגמא .
בהצלחה
היי,
קורא את מה שאת כותבת ורואה כמה את כואבת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. שכאילו את נמצאת בסירה באמצע הים בתוך סערה משתוללת לבדך וכל מה שאת רוצה זה לצאת ממנה בשלום.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי אוכל אותך מבפנים..
ולמרות כל הלחץ הזה שאת סוחבת איתך הסכמת לבוא לפה, לפוסט זה, פתחת את ליבך ובקשת עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב מאוד..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצי, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וביחד ננסה למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר
ווצאפ: 055-9571399