12 תשובות
לא
אני פשוט אומר
(בן 17)
אני פשוט אומר
(בן 17)
אני לא מבקשת אני פשוט מודיעה מראש בדרך כלל
לא. אבל הם מבקשים רשות ממני
פחח לא
אני אומרת להם פשוט ביי אני יוצאת
אני פשוט כזה "ביי אני יוצאת" והולכת
כמובן למרות שאני לרוב בבית
לא אבל לפעמים מבקשים ממני להישאר כשאני רוצה לצאת וזה די חובה ולא בקשה
לא אבל אני עדיין אומרת להם כשיש לי תוכניות
לא רשות אבל אני אומר פשוט לאיפה אני הולך
כן
בת 14, תלוי לרוב כן
באותו הנושא: