6 תשובות
מתי עשית את המיון הראשון?
כי מיטב הייטרים עזבי
תגידי את מגיעה מחר לירושלים עם הורים והכל
אם כן תכתבי לי בפרטי פליזוש
שואל השאלה:
עשיתי את המיון הראשוני ב18.9 ואני לא מגיעה מחר הכנס אצלי ב20
אנונימית
שואל השאלה:
כשהתקשרתי למיטב אמרו לי שזה לא אומר שעברתי את המיון הראשוני אז למה שלחו לי חבצלות ?
אנונימית
אין דבר כזה "מלשב/ית יקרה את עברת מיון ראשון לשחקים"
הם ישר שולחים זימון פשוט, אם קיבלת זה אומר שאת במצב טוב, במיוחד חבצלות זה מי שבטופ