6 תשובות
מתי עשית את המיון הראשון?
כי מיטב הייטרים עזבי
תגידי את מגיעה מחר לירושלים עם הורים והכל
אם כן תכתבי לי בפרטי פליזוש
אם כן תכתבי לי בפרטי פליזוש
שואל השאלה:
עשיתי את המיון הראשוני ב18.9 ואני לא מגיעה מחר הכנס אצלי ב20
עשיתי את המיון הראשוני ב18.9 ואני לא מגיעה מחר הכנס אצלי ב20
אנונימית
שואל השאלה:
כשהתקשרתי למיטב אמרו לי שזה לא אומר שעברתי את המיון הראשוני אז למה שלחו לי חבצלות ?
כשהתקשרתי למיטב אמרו לי שזה לא אומר שעברתי את המיון הראשוני אז למה שלחו לי חבצלות ?
אנונימית
אין דבר כזה "מלשב/ית יקרה את עברת מיון ראשון לשחקים"
הם ישר שולחים זימון פשוט, אם קיבלת זה אומר שאת במצב טוב, במיוחד חבצלות זה מי שבטופ
הם ישר שולחים זימון פשוט, אם קיבלת זה אומר שאת במצב טוב, במיוחד חבצלות זה מי שבטופ
באותו הנושא: