2 תשובות
את האמת ששמעתי רק קצת buck-tick אבל היה טוב
זאת סצנה שאני בכללי צריך להיכנס אליה
זאת סצנה שאני בכללי צריך להיכנס אליה
zombie
קצת קשה לחפש אותם בגוגל אז הוספתי קישור לאתר עם מידע, אני גם מאד אוהב את הלהקות disreign וseremedy שהם לא vkei אבל הם בהשראה (דיסרייגן עושים שירים ביפנית וסרמדי באנגלית אבל יש להם שיר אחד ביפנית, הם להקות שוודיות ויש בהם כמעט את אותם חברי הלקה)
קצת קשה לחפש אותם בגוגל אז הוספתי קישור לאתר עם מידע, אני גם מאד אוהב את הלהקות disreign וseremedy שהם לא vkei אבל הם בהשראה (דיסרייגן עושים שירים ביפנית וסרמדי באנגלית אבל יש להם שיר אחד ביפנית, הם להקות שוודיות ויש בהם כמעט את אותם חברי הלקה)
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: