4 תשובות
כתבתי כבר.. בתור חסרון את יכולה לכתוב- חוסר נסיון.
כי באמת לא קיבלת אף פעם נסיון ממדא
כי באמת לא קיבלת אף פעם נסיון ממדא
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו הייתי אומרת רק שאני מתעצבנת בקלות וזהו
הם לא יכשילו אותי על זה זה לא יפריע
כאילו הייתי אומרת רק שאני מתעצבנת בקלות וזהו
הם לא יכשילו אותי על זה זה לא יפריע
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד מה היית כותבת ב-:2
נגיד מה היית כותבת ב-:2
אנונימית
הייתי משנה את תשובה 2 כי שאלו מה החסרון שלך לא שאלו אם את יכולה לשנות... כמו חוסר נסיון לדוגמה זה גם חיסרון וגם הם יודעים שאת תוכלי לשנוצ את זה בלי שתגידי
אנונימית