4 תשובות
כתבתי כבר.. בתור חסרון את יכולה לכתוב- חוסר נסיון.

כי באמת לא קיבלת אף פעם נסיון ממדא
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו הייתי אומרת רק שאני מתעצבנת בקלות וזהו
הם לא יכשילו אותי על זה זה לא יפריע
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד מה היית כותבת ב-:2
אנונימית
הייתי משנה את תשובה 2 כי שאלו מה החסרון שלך לא שאלו אם את יכולה לשנות... כמו חוסר נסיון לדוגמה זה גם חיסרון וגם הם יודעים שאת תוכלי לשנוצ את זה בלי שתגידי
אנונימית