6 תשובות
יא גם לי יש יומהולדת עוד שבועייםם באיזה תאריך את? לכי למסעדה עם חברות או סתם להסתובב. או שתלכו ללונה פארק
באולינג או חדר בריחה או הכנת עוגות אישיות כאלה שכחתי איך כותבים את זה
שואל השאלה:
אני ב 17
לא ככ יודעת מה לעשות
האמת שתמיד רציתי לארח בבית שלי אבל אני שונאת לארח ושצריך להתחיל לנקות ולסדר ולהיות אחראית על הכל ואז גם להיות שמחה
שואל השאלה:
הכנת עוגות אישיות זה בבית
אהה אני שלושה ימים לפנייך חחח. קיצר יש מלא דברים, לונה פארק, ים, חדר בריחה, מסעדה, קניון, בריכה ועוד מיליארד דברים, יומהולדת שמח 3>
שואל השאלה:
מה קשור ים וקניון אבל תודהה גם לךך