5 תשובות
כן תסתכלי מי מהם מחייכת :) ומי עצבנית >:(
שואל השאלה:
אבל כאילו מה מעיד על זה? האיקס בריבוע?
אבל כאילו מה מעיד על זה? האיקס בריבוע?
אנונימית
את לא צריכה להתחיל לחשב. תסתכלי על המקדם של איקס בריבוע בכל אחת מהפונקציות. כשיש לך מינוס איקס בריבוע, זאת פרבולה "עצובה" (בעלת נקודת מקסימום), וכשיש לך איקס בריבוע, זאת פרבולה "מחייכת" (בעלת נקודת מינימום). ככה את קובעת איזו פונקציה שייכת לאיזו גרף
מה לא הבנת? את צריכה להתאים את גרפי 1 ו2 לפונקציות fx gx
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתיי למה אף אחד לא הסביר לי את זה בכיתה ט
הבנתיי למה אף אחד לא הסביר לי את זה בכיתה ט
אנונימית
באותו הנושא: