4 תשובות
enjoy the silence
אין לי מושג למה אני מרגיש שזה דומה
אנונימי
בעיקרון כל האלבום viva la vida or death and all of his friends (במיוחד lost)
וגם האלבום mylo xyloto ממש מזכיר
ואם באלך להקה אחרת אז נראלי the fray יש להם אותו וויב כזה אבל דיי שונה
שואל השאלה:
^^^אני מכירה יש לי איזה עוד 5 שירים מהוויב הזה אבל לא יודעת רציתי עוד
וואלה אנונימי אני לא רואה את זה דפש יותר דרק כזה וקולדפליי שמח אבל יש קצת דמיון