7 תשובות
כן
לא הייתי הולך גם אם היו קונים לי כרטיס ומשלמים לי
אם אתה אוהב אותו אז כן :)
הכי חשוב לדעת להנות גם לבד.
הכי חשוב לדעת להנות גם לבד.
כן למה לא
כן
אם אין לך עם מי ללכת, אז כן למה לא
לא חייב ללכת עם מישהו בשביל להנות
לא חייב ללכת עם מישהו בשביל להנות
באותו הנושא: