7 תשובות
כן
לא הייתי הולך גם אם היו קונים לי כרטיס ומשלמים לי
אם אתה אוהב אותו אז כן :)
הכי חשוב לדעת להנות גם לבד.
כן למה לא
כן
אם אין לך עם מי ללכת, אז כן למה לא
לא חייב ללכת עם מישהו בשביל להנות