4 תשובות
סטיפס או בינה מלכותית
ואני מצטערת לשמוע, תודה על העצה❤
אנונימית
לא מספרת שום דבר לאף אחד, בטח שלא להורים
רוב הסיכויים שאשאיר את זה לעצמי
אנונימית
בטח לחברה או משהו