5 תשובות
שואל השאלה:
איך אבל איך ניגשים איך הם כולם חבורות
אנונימית
וואי כבר פעמיים שכל החברות שלי מנתקות ממני קשר אני איתך בזה כבר נמאס להיות לבד ואני גם בכיתה י
שואל השאלה:
אתה פשוט פונה לאנשים סתם ככה?
אנונימית
שואל השאלה:
אתה הולך נגיד למישהו בשכבה רגיל שעומד אומר היי וזהו?
דיי זה מוזר וגם אני בת זה שונה
אנונימית
תנסי אולי לשאול על השיעורים בתור התחלה או נגיד קורה איזה משהו בכיתה לדבר עם מי שיושבת לידך על זה