9 תשובות
פשוט לחבר כרגיל לא צריך לעשות משהו מיוחד
שואל השאלה:
כן אני מחבר ואז מה אני עושה
כן אני מחבר ואז מה אני עושה
כלום, תפעיל את המשחק זה אמור אוטומטית לזהות את השלט (אם המשחק תומך בזה)
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה
אה אוקיי תודה
אם אתה בsteam אז צריך להיכנס להגדרות ולוודא שזה מזהה את השלט בתור של של פלייסטיישן ולא אקסבוקס א נינטנדו
אתה לוקח את הכבל, ואתה מחבר את הכבל.
שואל השאלה:
זה לא מזהה את השלט
זה לא מזהה את השלט
תלוי איזה משחק אתה משחק, יש משחקים שלא תומכים בשלט
שואל השאלה:
לא אני במשחק שעובד הכי טוב לשלט אבל אני לא יודע איך אני גורם לזה לזהות
לא אני במשחק שעובד הכי טוב לשלט אבל אני לא יודע איך אני גורם לזה לזהות
באותו הנושא: