תשובה אחת
מחר יש מסיבת אוזניות בפארק פרס בחולון משעה 5 עד לא יודעת מתי.
צריך לשלם 30 ש''ח על ההשכרת אוזניות ולהביא בתור פיקדון ת''ז/ דרכון/ רישיון נהיגה שלך או של ההורים שלך