7 תשובות
כתבי לו תודה וזהו
אל תעני, אם את לא רואה משהו יוצא מזה זה בטח סתם יפגע במשהו
תכתבי לו תודה, ואל תתעסקי בזה
שואל השאלה:
אם אני אכתוב תודה הוא יתחיל שיחה ומה לעשות לסנן?
אם אני אכתוב תודה הוא יתחיל שיחה ומה לעשות לסנן?
אנונימית
אל תעני
אם תכתבי תודה זה סתם יפתח שיחה
אם תכתבי תודה זה סתם יפתח שיחה
תגחדי שאת לא מעןניינת להכיר
מקסימום יענה את יכולה להגיד שיש לך חבר או שאת לא מעוניינת לדבר עם משהו אבל עדיף לא לסנן
באותו הנושא: