5 תשובות
את בת, אז אם אני לא טועה את יכולה לוותר על לוחמה לא?
כי שמעתי שלכן יש את האופציה.
כי שמעתי שלכן יש את האופציה.
כי יש להם חוסרים שם
שואל השאלה:
זה לא נחשב לוחמה אז זה לא רלוונטי לוויתור זה כאילו תומך
זה לא נחשב לוחמה אז זה לא רלוונטי לוויתור זה כאילו תומך
אנונימית
לא צריך בכלל מיון לוחמות בשביל זה?
אנונימית
שואל השאלה:
עד התאריך גיוס שלי יש 4 מחזורי גיוס לחובשים ויש מלא אנשים שלא רצו להיות וקיבלו.
עד התאריך גיוס שלי יש 4 מחזורי גיוס לחובשים ויש מלא אנשים שלא רצו להיות וקיבלו.
אנונימית
באותו הנושא: