7 תשובות
אף אחד לא ישפוט אותך את יכולה להירגע
כשהייתי שם הרבה אנשים ניגנו ואף אחד לא אמר להם כלום. הכל בסדר.
המוכרים שם אחלה, הכל יהיה בסדר :)
בתל אביב המוכרים מאוד נחמדים
ביקשתי לנסות גיטרות והציאו לי לנסות אחרות כי חשבו שיתאימו לי ואני אוהב
קניתי גיטרה קלאסית בחיפה שלא היה מושג איך להחזיק אפילו ומכרו לי אותה
זה תלוי באיזה סניף
בתל אביב בסנטר האנשים שם ממש נחמדים
בחיפה לא, בחיפה הם מגעילים
שואל השאלה:
וואי סליחהה דילגתי אה ותודה לכל מי שענהה
אנונימית