43 תשובות
שואל השאלה:
איך אני מחזיר תאינסטגרם
מה זאת אומרת איך
הסרת את האפלקציה?
שואל השאלה:
ניראלי חסימה
אבל אפדר להחזיר?
שואל השאלה:
לא לא הסרתי
שואל השאלה:
פשוט נחסם לי האינסטגרם
אם זה חסימה לא
אלא אם כן אתה מערער אבל זה סתם אפשרות שעשו כדיי שלא יתעצבנו עליהם. אי אפשר לערער סה לא עובד. תפתח חדש
שואל השאלה:
איך אני יודע שזה חסימה אבל
תצלם מה רשום לך
שואל השאלה:
איך אני יצלם
שואל השאלה:
אפל
שואל השאלה:
מה אני אמור לעשוצ אני חייב תאינסטגרם
אה אז באייפון לא יודעת אבל בסמסונג אפשר לשתף פה תמונות.
בכל מקרה יש אתר כזה קוראים לו bb משהו אני אבדוק לך קיצר אתה משתף משם תמונות תשתף משם שניה רושמת
שואל השאלה:
אוקי העלתי
עכשיו תשלח קישור
שואל השאלה:
https://ibb.co/gryfgv7
אוקיי כנראה שחסמו אותך שמישהו דיווח עלייך, אין מצב שזה בלי סיבה
כנראה בלי ששמת לב קיללת מישהו בתגובות או משהו כזה ? תנסה להיזכר
שואל השאלה:
לא לא זכור לי
שואל השאלה:
לא מצליח
תצטרך אז לפתוח אחד חדש
שואל השאלה:
למה ועם כאילו הייתי זוכר?
ותבדוק אם זה אזהרה או חסימה
שואל השאלה:
לא
כתבת תגובה לא במקום וכאלה?
לא יודעת אני מתה זה היה עוזר לנו לדעת אם שווה לערער שוב או לא
שואל השאלה:
מה זה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
שואל השאלה:
אני חייב תחשבון הזה
שואל השאלה:
כי אין לי כוח לפתוח חשבון וכח הדברים שלי שן וזה הדברים שלי
אחי אתה לא יודע מה זה לגבות?
שואל השאלה:
חחח לא
בכל מקרה אתה כבר לא יכול לגבות כי זה כבר מחוק אבל המצב שלך גרוע אתה חייב לדעת מה זה
שואל השאלה:
טוב
שואל השאלה:
אז אין לי דרך להחזיר תאינסטגרם?
שואל השאלה:
סבבה
לא
אבל
אני אבדוק לך בגוגל
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
אוקיי רשום שאתה צריך להיות סבלני כי לוקח להם מלא זמן לענות אבל אם אתה רוצה תעשה מה שאני עושה כשאני לא יודעת משהו
נכון יש לך בסטיפס למעלה זכוכית מגדלת? תחפש כזה את הששאלה ששאלת תחפש " נחסם לי האינסטגרם מה לעשות" ותראה מה אנשים אחרים עשו :)