6 תשובות
ללכת להגדרות תאריך ושעה ולעדכן את זה או לעשות שיהיה תאריך ושעה אוטומטיים
אם יש לך אייפון כנסי להגדרות וכבי את האוטומטי ותחזירי קרה לי שנה שעברה
שואל השאלה:
יש לי אייפון מה לעשות?
אנונימית
כנסי להגדרות
שואל השאלה:
אוקי תודה סידרתי את זהה
אנונימית
אצלי זה גם קרה כמה פעמים אבל זה כל פעם משתנה כאילו זה קורה ואז חוזר לרגיל