4 תשובות
ידיד שלך יכול לקפוץ תעשי מה שטוב לך ימהממת
זה מהמם שאת עומדת על שלך ויודעת להגן על עצמך זה לא הופך אותך ליותר או פחות גברית/נשית זאת פשוט תכונה טובה בבן אדם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא באלי להיות גברית ולא נשית אז אם אני יכולה לתקן אני ארצה
אבל לא באלי להיות גברית ולא נשית אז אם אני יכולה לתקן אני ארצה
למה מגעיל אני דווקא מאוד אוהבת בנות כאלה בכל הסדרות וכזה רק בנות שהם גברות