4 תשובות
ידיד שלך יכול לקפוץ תעשי מה שטוב לך ימהממת
זה מהמם שאת עומדת על שלך ויודעת להגן על עצמך זה לא הופך אותך ליותר או פחות גברית/נשית זאת פשוט תכונה טובה בבן אדם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא באלי להיות גברית ולא נשית אז אם אני יכולה לתקן אני ארצה
למה מגעיל אני דווקא מאוד אוהבת בנות כאלה בכל הסדרות וכזה רק בנות שהם גברות