התחברות
הרשמה
אני לא סובלת לקום מוקדם וללכת לבית ספר
כי אז אני רעבה ואוכלת הרבה כל היום. ובחופש אני רק מתחילה לאכול בצהריים ויש לי הרבה פחות תיאבון. איך אני יכולה להוריד את הצורך לאכול בבית ספר??
31 באוקטובר 2024, 12:20
3 תשובות
אה הבנתי.. תשתי הרבה מים כששותים הרבה זה סוג של תחליף כי זה ממלא את הבטן זמנית וגם אם בין לבין את תאכלי משהו הכל טוב לא סוף העולם :)
_
_Itay
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לאכול בכלל בבוקר זה לא משנה מתי
אנונימית
לאכול לפני שאת יוצאת מהבית לבית ספר
_
_Itay