התחברות
הרשמה
רובי הבוט וכל הזה של ai זה אנונימי לגמרי?
30 באוקטובר 2024, 18:04
אנונימיות
פרטיות
צ'אט
בוט
2 תשובות
כן
י
ילדת הארי
כן
B
Bikelife
באותו הנושא:
אתם לרוב עונים מאנונימי או לא מאנונימי?
קיק זה אנונימי לגמרי?
אחל משתמשים ברובי הבוט?
למה רוב האנשים לא יצירתיים מספיק לתת כינויים אנונימיים מעניינים ופשוט משאירים "אנונימי"?
יש אפליקציה כמו רובי הבוט רק בחינם?
זה לא אירוני שיש פה אפשרות להיות אנונימי שגם ככה רוב הפרופילים פה אנונימיים?
יש מקום שאפשר לפרוק בו ושיענו לי בלי נאמנים ואנונימי לגמרי לגמרי?
אם אני שואלת פה משהו זה אנונימי לגמרי חוץ מהשם משתמש נכון?
רובי הבוט זה אתר ישראלי?
למה לרוב האנשים בסטיפס קוראים אנונימית או אנונימי?
מישהו מכיר את רובי הבוט? אם כן וקניתם את אחת החבילות שלו אתם יודעים אם זה בטוח?