5 תשובות
היי, יש לי גיוס בפברואר ועדיין לא קיבלתי שיבוץ
אתה קיבלת אם אפשר לשאול?
שואל השאלה:
לא, אמרו לי משום מה שאני צפוי להתגייס בינואר אבל בינתיים התאריך שלי על אפריל. אז אני מחכה לשיבוץ כדי שיהיה לי תאריך גיוס סופי
אנונימי
הבנתי, אני את האמת לא ככ יודע מה הולך עם התהליך גיוס שלי אבל נקווה לטוב חח
בדיוק אתמול בערב שלחו לי שיזמנו אותי בקרוב לקב"ן אז יש מצב שלא
יש לי 2 חברים במרץ ובפברואר שקיבלו אני אישית לא קיבלתי אבל הבנתי שבראשון אמורים לשלוח:)!