3 תשובות
^
ריאיון זה אחרי
ויעשו לך ראיון רק אחרי שתקבל תשובה (במידה ועברת)
שואל השאלה:
אבל צריך לקבל מכתבי סטטוס בנובמבר על הריאיון ועדיין לא עשיתי ריאיון
אנונימית
בין שבוע לשלוש חודשים אחרי