3 תשובות
^
ריאיון זה אחרי
ויעשו לך ראיון רק אחרי שתקבל תשובה (במידה ועברת)
ריאיון זה אחרי
ויעשו לך ראיון רק אחרי שתקבל תשובה (במידה ועברת)
שואל השאלה:
אבל צריך לקבל מכתבי סטטוס בנובמבר על הריאיון ועדיין לא עשיתי ריאיון
אבל צריך לקבל מכתבי סטטוס בנובמבר על הריאיון ועדיין לא עשיתי ריאיון
אנונימית
בין שבוע לשלוש חודשים אחרי
באותו הנושא: