6 תשובות
כן
יעבור לו
אם זה באמת היה קשר רעיל אל תקשיבי לו יכול להיות שהוא סתם מנסה להשפיע עלייך ולעשות לך מצפון
גם אם זה פוגע בו, את לא צריכה להתחרט על זה כי הוא אישית קיבל את זה לא טוב
אם לא טוב לך והוא רעיל אז כן זה המעשה הנכון
אל תדאגי יעבור לו
הוא עושה עלייך מניפולציות תחשבי על עצמך כי תאמיני לי שאף אחד לא יעשה את זה בשבילך רק ינצלו אותך אם תרחמי על כולם בלי גבולות
מניסיון
אם הקשר לא עושה לך טוב עשית את המעשה הנכון