7 תשובות
תעזבי את הטלפון זה מעורר
יאו גם אני #תאומות
קיצר
מכבים את הטלפון, סוגרים את באור,שוגבחם על במיטה, שמים שמיכה ולא קמים עד הבוקר
מכבים את הטלפון, סוגרים את באור,שוגבחם על במיטה, שמים שמיכה ולא קמים עד הבוקר
שואל השאלה:
זה לא כזה קל אורן להב
זה לא כזה קל אורן להב
אני יודע
לוקח לי איזה שעה להרדם ככה, אבל עדיף מאשר להיות ער עד 5
לוקח לי איזה שעה להרדם ככה, אבל עדיף מאשר להיות ער עד 5
שואל השאלה:
פוריל
פוריל
תעזבי את הטלפון ותרדמי
באותו הנושא: