7 תשובות
תעזבי את הטלפון זה מעורר
יאו גם אני #תאומות
קיצר
מכבים את הטלפון, סוגרים את באור,שוגבחם על במיטה, שמים שמיכה ולא קמים עד הבוקר
שואל השאלה:
זה לא כזה קל אורן להב
אני יודע
לוקח לי איזה שעה להרדם ככה, אבל עדיף מאשר להיות ער עד 5
שואל השאלה:
פוריל
תעזבי את הטלפון ותרדמי