5 תשובות
לא יודעת אבל הטינט של בסטי מסופר פארם יותר טוב לדעתי
יש לי את של נטע ואני לא משתמשת בכלל
יש לי את של נטע ואני לא משתמשת בכלל
שואל השאלה:
אני אוהבת את של נטע לשפתיים ונגמר לי
אני אוהבת את של נטע לשפתיים ונגמר לי
אנונימית
הפסיקו גם אני רציתי כזה
שואל השאלה:
כן בגלל זה שאלתי אולי יש מקום שמוכרים אותו עוד אולי יש לי סיכויי
כן בגלל זה שאלתי אולי יש מקום שמוכרים אותו עוד אולי יש לי סיכויי
אנונימית
אם אני לא טועה הפסיקו למכור אותו
באותו הנושא: