9 תשובות
לעזה
הוא כבר בישראל לא?
זה בצחוק זרמו יבאשלים
שואל השאלה:
הלפ יו יאחות
הלפ יו יאחות
אנונימית
יואו הוא כזה סוואגיי
יואו כפרעליו=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
אמן שהוא יבוא לבקר מאוזבקיסטנוואואואואווש
יואו כפרעליו=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
אמן שהוא יבוא לבקר מאוזבקיסטנוואואואואווש
טל הסוואגייייייייייייייייייייי
שואל השאלה:
קבוצת תמיכה:
קבוצת תמיכה:
קישורים מצורפים:
אנונימית
יאלהה צחוקיםם
אניי!
באותו הנושא: