7 תשובות
לדעתי זה כי אם איראן תפתח במלחמה עלינו אז ארה"ב תפתח במלחמה עליהם וזה יוביל למלחמת עולם שלישית
אם היא תתקוף זה יכול לגרור מלחמה all out ושעוד מדינות יתערבו
אנונימי
שואל השאלה:
ארצות הברית לא אלה שמנסים להרגיע אותנו ולעצור את זה? בום בום
ארצות הברית לא אלה שמנסים להרגיע אותנו ולעצור את זה? בום בום
כן, אבל הם גם ככה בביף עם איראן והם גם בצד שלנו אז הם יתרמו לנו במלחמה נגד איראן, ואז רוסיה תצטרף לאיראן ואירופה לארה"ב, ואז סין לאיראן, ויהיה מלחמת עולם שלישית
ככה
אנונימית
גן ילדים לא ברור מתי זה יסתיים
איך נשים לא מנהיגות את העולם אני לא יודעת
איך נשים לא מנהיגות את העולם אני לא יודעת
אנונימית
הפצצנו באיראן אבל הם מודעים לכך ששאר המדינות יגנו עלינו אם הם יחליטו לתקוף וזה משהו שהם לא רוצים.
ונכון ארצות הברית מנסה להרגיע אותנו אבל הם עוד יותר נגד איראן ומעדיפים לעמוד לצידנו יחד עם כל הנטו
ונכון ארצות הברית מנסה להרגיע אותנו אבל הם עוד יותר נגד איראן ומעדיפים לעמוד לצידנו יחד עם כל הנטו
באותו הנושא: