13 תשובות
היי אהוב, אני כל כך מצטערת שזה קורה לך. אני לא רוצה אפילו לתאר לעצמי את היום שבו זה יקרה לכלבה שלי, אני מבינה שהיא יקרה לך מאוד ושהחיבור שלכם היה מיוחד משל השאר, אני חושבת שכדאי שתלך. זאת סגירת מעגל והיא תרגיש הרבה יותר בטוחה ברגעים האחרונים שלה איתך. אני פה בשבילך בכל מקרה
תחשוב על זה שזה מסיים לה את הסבל
תלך לראות אותה לפני
אבל אל תהיה שם כשזה קורה
תדבר איתה בעיניים
תגיד לה שלום בפעם האחרונה
מגיע לך סגירת מעגל
וגם לה
אבל אל תהיה שם כשזה קורה
תדבר איתה בעיניים
תגיד לה שלום בפעם האחרונה
מגיע לך סגירת מעגל
וגם לה
אם הוא מאוד זקן זה לטובתו תחשוב על זה ככה
להיות רגיש זה כל כך יפה אצל בנים לדעתי, אל תתבייש בזה. אני כאן בכל רגע אם תרצה לשתף, לדבר או להתייעץ
שואל השאלה:
זה אולי ככה בסרטים יש סיבה שגברים לא מראים שקשה להם
זה אולי ככה בסרטים יש סיבה שגברים לא מראים שקשה להם
אנונימי
שאבא שלי הלך להרדים את הכלב לא הלכתי איתו.
לא הייתי מסוגל.
בכללי התקופה שאחרי היא נוראית. אבדת חבר/ה יקר/ה
תחשוב על זה שזה מסיים לה את הסבל.
לא קל עם אבא ואמא, אשריך שאתה רגיש. זכית!!
לא הייתי מסוגל.
בכללי התקופה שאחרי היא נוראית. אבדת חבר/ה יקר/ה
תחשוב על זה שזה מסיים לה את הסבל.
לא קל עם אבא ואמא, אשריך שאתה רגיש. זכית!!
תדבר עם ההורים על פתרון עתידי, גור כלבים או חתולים שיצליח לשכך את הסבל , אני לא ממהרת להרדים בעלי חיים אבל אם אין ברירה אז אין ברירה
שואל השאלה:
לא סיימנו עם חיות מחמד לתקופה הקרובה ועזרנו לה כמה שרק אפשר ההורים שלי לא בדיוק הבן אדם שאני רוצה לדבר איתם עכשיו אמא שלי לא מפסיקה לריב איתי על שטויות כנראה שזה הדרך שלה להתמודד ואבא שלי כל הזמן בא ואומר לי שהיא בזבוז כסף ושצריך להרדים אותה ועכשיו שהוא שמע שזה מה שעושים במקום לעזור לי הוא אמר לי אמרתי לך
לא סיימנו עם חיות מחמד לתקופה הקרובה ועזרנו לה כמה שרק אפשר ההורים שלי לא בדיוק הבן אדם שאני רוצה לדבר איתם עכשיו אמא שלי לא מפסיקה לריב איתי על שטויות כנראה שזה הדרך שלה להתמודד ואבא שלי כל הזמן בא ואומר לי שהיא בזבוז כסף ושצריך להרדים אותה ועכשיו שהוא שמע שזה מה שעושים במקום לעזור לי הוא אמר לי אמרתי לך
אנונימי
שואל השאלה:
זה למה אני כותב את זה פה אני לא מכיר מישהו שאני יכול להגיד לו איך אני מרגיש לצערי כי כל מי שאני מכיר שטחי ועד היום אנשים יתרחקו ממני כל פעם שהם ראו צד רגיש יותר אז רק סטיפס נשאר כדי לדבר על זה
זה למה אני כותב את זה פה אני לא מכיר מישהו שאני יכול להגיד לו איך אני מרגיש לצערי כי כל מי שאני מכיר שטחי ועד היום אנשים יתרחקו ממני כל פעם שהם ראו צד רגיש יותר אז רק סטיפס נשאר כדי לדבר על זה
אנונימי
היי
כל כך בא לי לחבק אותך
גם קצת בשביל עצמי
לפני חודש הרדמנו את הכלב המקסים שלי שהיה איתנו 12 וחצי שנים. היה לו סרטן וראינו לאט לאט התדרדרות. לא היינו מופתעים כי ידענו שהוא היה חולה וידענו שהוא זקן יחסית, אבל כן היינו מופתעים באותו היום. פשוט חזרתי מהבסיס וראיתי אותו על הרצפה. לקחנו אותו לבית חולים ושם החלטנו להשאיר אותו לילה במקום להרדים אותו כי לא רציתי לראות אותו מורדם. לא רציתי ללכת כל כך רחוק כל כך מהר. אז החלטנו להשאיר אותו לילה בטיפול נמרץ. באמצע הלילה הרופאה התקשרה והודיעה שהמצב הדרדר ויש לו דם בריאות. הבנו שזה סבל וואחד סבל, והחלטנו לא לטפל. החלטנו להרדים.
ליטפתי אותו, חיבקתי אותו, נישקתי אותו, הרחתי אותו, דיברתי אליו. הוא קלט אותי ואני קלטתי אותו, וככה הוא נרדם. לך לראות אותו. כי כשזה קורה הוא רגוע. ותאמין לי, זה רק יעזור לך לראות אותו רגוע. בשלווה. לא כואב לו. הוא אוהב אותך. ואם הוא היה יכול, הוא היה אומר לך תודה.
כל כך בא לי לחבק אותך
גם קצת בשביל עצמי
לפני חודש הרדמנו את הכלב המקסים שלי שהיה איתנו 12 וחצי שנים. היה לו סרטן וראינו לאט לאט התדרדרות. לא היינו מופתעים כי ידענו שהוא היה חולה וידענו שהוא זקן יחסית, אבל כן היינו מופתעים באותו היום. פשוט חזרתי מהבסיס וראיתי אותו על הרצפה. לקחנו אותו לבית חולים ושם החלטנו להשאיר אותו לילה במקום להרדים אותו כי לא רציתי לראות אותו מורדם. לא רציתי ללכת כל כך רחוק כל כך מהר. אז החלטנו להשאיר אותו לילה בטיפול נמרץ. באמצע הלילה הרופאה התקשרה והודיעה שהמצב הדרדר ויש לו דם בריאות. הבנו שזה סבל וואחד סבל, והחלטנו לא לטפל. החלטנו להרדים.
ליטפתי אותו, חיבקתי אותו, נישקתי אותו, הרחתי אותו, דיברתי אליו. הוא קלט אותי ואני קלטתי אותו, וככה הוא נרדם. לך לראות אותו. כי כשזה קורה הוא רגוע. ותאמין לי, זה רק יעזור לך לראות אותו רגוע. בשלווה. לא כואב לו. הוא אוהב אותך. ואם הוא היה יכול, הוא היה אומר לך תודה.
קרה לי גם עכשיו יש לי כלב חדש את הקודמת קברנו ואנחנו מגיעים כל שנה לקבר שלה שנהרס כי עברו שלוש שנים אבל המקום עדיין קיים פשוט בלי זיהוי
זה מאוד קשה אבל תחשוב שזה לטובתו כי זה באמת לטובתו כמו שאמרת הוא לא מצליח לעלות במדרגות אפילו מה שאומר שהוא סובל זה לטובתו
באותו הנושא: