5 תשובות
שואל השאלה:
מה היה מכור אבל? מבחינת תארים הרוויח בצדק עם יכולת מרשימה
היכולת מרשימה זה לא אשמתו של מסי אבל זה מה שאני מנסה להגיד, מאשימים את מסי כאילו הוא אשם בשחיתויות שקוראות סביבו, אבל זה לא אשמתו הוא בסך הכל שחקן שהרוויח מה שצריך
לעומת זאת הארגונים שעשו את הטורנירים כמו גביע העולם או ארגונים כמו פרנס פוטבול עליהם צריך להפנות את האצבעות
אני אוהד ריאל מדריד ואוהב את רונאלדו
אבל שניהם הgoats יש לי כבוד למסי, אין לי כבוד לארגונים המושחתים, זה לא אשמתו של מסי
כי ככה העולם עובד
למה משתמשי אנדרואיד כל כך שונאים את אייפון?
אין ברירה, כל אדם שרוצה לעלות את עצמו או את מה שהוא אוהב יוריד את האחר...
לא יודע איך אפשר להעדיף את רונאלדו על מסי