8 תשובות
למה לצחוק
כל הכבוד לאנשים שמתאמנים
כל הכבוד לאנשים שמתאמנים
נע זה לא מצחיק
לא למי אכפת
לא, אין סיבה לזלזל במישהו שפחות טוב ממני, כי אני גם יכול להיות כזה בעיניים של מישהו אחר
אנונימי
לא, לאף אחד לא אכפת חחח
כולם בחדר כושר מרוכזים בעצמם וגם אם יוצא לי להסתכל לפעמים על אנשים זה בתור הערכה
כולם בחדר כושר מרוכזים בעצמם וגם אם יוצא לי להסתכל לפעמים על אנשים זה בתור הערכה
אני לא בן אבל אני לא חושבת שאכפת להם מזה כל כך
לא כל אחד ומה שהוא יכול להרים
בתור בת לאף אחד לא אכפת מכמה שאת מרימה גם ככה אז אל תדאגי
באותו הנושא: