8 תשובות
לא
יש סיבה שנפרדתם נכון ?
יש סיבה שנפרדתם נכון ?
אל תשלחי לבשלי יש סיבה שהוא אקס שלך
לקרוא את אותו ספר לא ישנה את הסוף של הסיפור
לא סיס
לאלא את לא נכנעת מזה
אני ממש מבינה אותל גם לי זה היה ולאט לאט זה עובר מבטיחה
אני ממש מבינה אותל גם לי זה היה ולאט לאט זה עובר מבטיחה
לא ממש לא אם נפרדתם יש סיבה זה סתם תחושה רגעית מה שאת מרגישה עכשיו תני לה לעבור שלא תתחרטי על זה
תלוי
למה נפרדתם?
למה נפרדתם?
באותו הנושא: