9 תשובות
כן קצת אכזב אבל בסהכ אחלה אלבום
הוא מצוין
שואל השאלה:
אני ממש חיכיתי לפראנק אושן ולא היה כלום
זה היה ברור את האמת כאילו לא באמת ציפיתי שפראנק יהיה
שואל השאלה:
העיקר הציפיות שנפתחו לי מהסרטון עם הזמרים
העיקר שקארטי באלבום בתקליט
מהסינגלים ידעתי שזה לא יהיה מהאלבומים הטובים שלו אבל זה עדיין אלבום די טוב יש כמה שירים ממש טובים
לא רק את
לאאאא זה אלבום מדהיםם
בכללי לא כדאי לשפוט אלבומים מהר, תני עוד שמיעה או 2
אחלה פאקינ אלבום