9 תשובות
לא, יכול להיות שהוא מאותגר עם המשוב או משהו
דברי איתו שיתקן
דברי איתו שיתקן
שואל השאלה:
ביקשתי ממנו והוא אמר שזה נהלים אבל נשמע ממש לא הגיוני
ביקשתי ממנו והוא אמר שזה נהלים אבל נשמע ממש לא הגיוני
אנונימית
תפני למנהל או מחנך שלך זה לא בסדר
יצאת מוקדם בידיעתו כאילו?
שואל השאלה:
כן גם ידיד שלי יצא איתי ולו הוא לא שם חיסור לדעתי
כן גם ידיד שלי יצא איתי ולו הוא לא שם חיסור לדעתי
אנונימית
אז לכי למחנך או משהו הוא ממציא פרוטוקולים נראלי
וואי מורים ניהיו רעים
נשמע לי לא חוקי לעשות את זה
לא
באותו הנושא: