22 תשובות
שואל השאלה:
מתי היה לך המיון הראשוני?
מתי היה לך המיון הראשוני?
אנונימית
סוף ספטמבר
אנונימית
לך?
אנונימית
שואל השאלה:
ב30 לספטמבר, גם לך?
ב30 לספטמבר, גם לך?
אנונימית
כןן
אנונימית
שואל השאלה:
די
יש מצב פשוט שלחו לכל מי שעשה באותו יום.. את מכירה עוד מישהו שעשה בתאריך הזה?
די
יש מצב פשוט שלחו לכל מי שעשה באותו יום.. את מכירה עוד מישהו שעשה בתאריך הזה?
אנונימית
לא, אבל שמעתי מחברות שכבר עשו לפני וקיבלו מיוני המשך ששלחו להם את זה גם לפני המיון המשך, אז אני מקווה לטוב
אנונימית
שואל השאלה:
יאללה אז נקווה שזה סימן טוב
איזה מסלולים הם קיבלו?
יאללה אז נקווה שזה סימן טוב
איזה מסלולים הם קיבלו?
אנונימית
אחמ ואמנון
אנונימית
כן, בשש
אנונימית
שואל השאלה:
קיבלת עכשיו?
קיבלת עכשיו?
אנונימית
כנל, אשמח לשמוע אם מישהו יודע
אנונימית
אומר שכנראה עברת את השלב הראשוני
ראיתי שחלק אומרים שכולם מקבלים את זה, וחלק אומרים שזה רק למי שמועמד למסלול כלשהו, אני כבר לא יודעת מה לחשוב
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי יותר מהמרת על זה שכולם מקבלים.. אבל מי אמר לך שזה מי שמועמד למסלול מסוים?
הייתי יותר מהמרת על זה שכולם מקבלים.. אבל מי אמר לך שזה מי שמועמד למסלול מסוים?
אנונימית
שואל השאלה:
פוריל?
פוריל?
אנונימית
שואל השאלה:
את מכירה עוד אנשים שעשו ב30 את המיון שקיבלו?^
את מכירה עוד אנשים שעשו ב30 את המיון שקיבלו?^
אנונימית
אני וחברה עשינו ב22.9 את המיון ושנינו קיבלנו אתמול את ההודעה הזאת
אני עשיתי ב19.9 וגם קיבלתי לא יודעת
כן מתי נבחנת?
שואל השאלה:
30 בספטמבר
30 בספטמבר
אנונימית
סתם ראיתי בשאלות ישנות בסטיפס שכולם אומרים שזה סימן טוב, אבל לא שמעתי על מישהו שעשה את המיון ולא קיבל היום, אז אין לי מושג
אנונימית
באותו הנושא: