5 תשובות
גרתי שם עד גיל 24 בערך
מאוד מתפתחת בשנים האחרונות, אחלה של עיר לדעתי
כנראה אחזור לשם בעתיד
מאוד מתפתחת בשנים האחרונות, אחלה של עיר לדעתי
כנראה אחזור לשם בעתיד
אנונימי
זה ממש לא עיר של תימנים, הם כבר מזמן לא הרב שם
אנונימי
עיר חמודה
אבל אם אתה אוהב קניות (שופינג) אז פתח תקווה זה היעד כנראה
אבל אם אתה אוהב קניות (שופינג) אז פתח תקווה זה היעד כנראה
אווללה כמה תימנים יש שםם כן נדיר
לא תזהר
באותו הנושא: