10 תשובות
אעאע למה? חחח סתם זה נראה לי בסדר xdxd
אם הוא קפוא ואת מחממת אותו הוא מתקלקל
מניסיון
כשההיתי בבית מלון הגישו שם תפוחים שחיממו במיגרוגל והיה טעים:d
שואל השאלה:
תודה לכולם ^_^
וכן זה טעים (:
חח איו לי מושג, לא ניסיתי אבל לא נראלי שיש בזה משהו לא בריא.. כולה תפוח חם
לא.
חוץ מהקרינה של המיקרוגל.
זה טעים? ם. ם
אבל בתכלס נראלי שאין עם זה בעיה.
לא שאני חושב...
זה בסדר גמור
אני לא מחמם במיקורגל כלום... חוץ מפופקורן ולחם...
כל השאר זה מסרטן